18 Mart 2013 Pazartesi

KEW BOTANIC GARDEN-4 (THE PRENCESS OF WALES CONSERVATORY)

                                               
                                              PRINCES OF WALES CAM SERASI (1987)

Çok güzel bir sera ve etkileyici dev yarasa maketi.
 
ECHINOCEREUS VIERECKLI.        Bu kaktüs 1996' da Ne. mexico'dan getirilmiş.


Burada dev kaktüsler var.
 



 
                                                            DRABA RIGIDA (1954'de getirilmiş.)
Türkiye'de de gördüğümüz ve Türkiye'den giden kaya üzerinde küçük yosun gibi birşey..




Bu güzel saksı çiçekleri İspanya'dan getirilmiş.

 İngilizler derler ki: Location, location, location. Yer, yer, yer.
 

Türkiye'nin güzel, özgür çiçekleri...
 
 

Kew gerçekten çok güzel. Artık bu güzel bahçelerden gidiyoruz. Ama ben gitmek istemiyorum...
 
Çiçeklerin güzelliklerine bakmaya doyamıyorum.




Bu güzel bahçeleri arkamda bırakıp yürüyorum. Son bir kez geriye dönüp güzelim bahçelere bakıyorum. Britanya bahçeleri ve bahçe düzenleri çok güzel. Gözlerim arkada, ruhum dinlenmiş gidiyorum. Umarım yine Kew'e gelirim.  
 

1 yorum:

  1. Slots Games | Bookmakers - JTHub
    Find out which 광주 출장안마 slots 안양 출장안마 games 안동 출장안마 and games you can play at JT Hub and enjoy today's games. Check out our games from the newest 성남 출장안마 games on 공주 출장샵 JT Hub now.

    YanıtlaSil